onsdag den 4. november 2009

FÆRDIG!

Jeg fik afleveret min dansk-historie opgave i går! Totalt lettelse er så glad for jeg har den ude af verden. Nu kan jeg (næsten) trække vejret lidt igen. Idag har jeg siddet i sengen og forberedt en MUN-workshop til i morgen for 1.g'erne i min komite. MUN står for Model United Nations og er et FN rolespil der afholdes på min skole hvert år i november. Det er et elevstyret projekt, som jeg er med til at arrangere og som kommer til at tage en del af min tid den næste måned.
Jeg har planer om at nå til Helsingør og finde et par stilletter til på fredag, for apparently er det umuligt at finde den slags stilletter jeg leder efter. De har faktisk flere der sagtens kunne bruges i Bianco, men de er blevet sat ned til halv pris, så har ikke kunne finde nogen af dem i min størrelse... Frustrerende! Så dette er lidt min sidste chance for at finde et par, har ikke tid på andre tidspunkter. Har en nødløsning, men de er bare ikke helt optimale. Ved ikke om i kender følelsen?
Men skal også nå på arbejde til kl 4, så har lidt tidspres. - Ikke at det er noget nyt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar