onsdag den 18. november 2009

When life suck

3 ting der kan gøre en røv-dag bedre:
1. Dejlige mennesker omkring en, der prøver at opmuntre.
2. Gode gamle sange man har glemt alt om, men som man ikke kan undgå at blive glad af.
3. Billeder der får en til at mindes bedre tider

Ja det virker måske lidt underligt, men faldt over dette billede og det minder mig om en fantastisk dag, men nogle af mine veninder jeg ikke har set længe. Vi rendte rundt og pustede sæbebobler midt på strøget i Århus for at sprede god stemning ^^



Den første gik min kollega og nynnede på arbejde i dag hvor jeg bare mest af alt havde lyst til at sætte mig ind i et mørkt rum og aldrig komme ud igen. Frygtelig gammel, men den gør altså et eller andet ved humøret xD Samme med den anden som jeg kom til at tænke på efterfølgende. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at finde dem på youtube ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar