mandag den 22. februar 2010

Acne Maxi'en

Photobucket

Jeg begik en stor stor fejl. Jeg kom til at prøve denne stribede maxi sag da jeg var i København i ferien. Og da min konto stort set står i nul, så kunne jeg jo ikke så godt købe den. Men nu kan jeg virkelig slet ikke få den ud af hovedet. Godt nok er 900 kr meget for mig, men den er bare så fantastisk flot! Tror jeg bliver nødt til at købe den, når jeg får løn.
Har ellers før været lidt skeptisk omkring maxikjoler, men det er som om ligeså snart man får en på... så føles det bare helt naturligt. Troede det ville være meget mere besværet at bevæge sig rundt. Men den er virkelig behagelig at have på faktisk.
Så jeg ender jo nok med at købe den. Den er bare for flot til at jeg kan holde mig i skindet.

3 kommentarer:

  1. Køb køb køb! Hvis den passer til dig synes jeg helt klart du skal købe den. Selv kan jeg nemlig ikke bære maxikjolerne, jeg føler mig alt for lille, men okay jeg er heller ikke så høj i forvejen.
    Håber du køber den så vi kan se nogen billeder af den på :)

    SvarSlet
  2. Jeg bliver mere og mere hooked på den, så jeg ender sgu nok med at købe den xD It's preeetty!
    Selv min veninde som er anti-maxi, syntes den så super flot ud på mig.. Så kan man da ikke lade være.
    Og skal selvfølgelig nok vise billeder hvis jeg får den købt ^^

    SvarSlet
  3. uh. tror den kunne være så fin til dig! så jeg siger køb!

    SvarSlet