onsdag den 17. februar 2010

Once again

Photobucket

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg har gjort mig fortjent til at blive straffet på denne måde men *trommehvirvel* ugens sygdom er: halsbetændelse. Jep, jeg ligger i sengen IGEN (3.uge i træk). Synes slet slet ikke det er fair, men har det ganske enkelt elendigt, og kan ikke rigtig spise noget fordi de gør så ondt at synke. Det er virkelig bare fantastisk! Specielt når jeg normalt spiser ca. en gang i timen. Er SÅ f****** sulten :S

Så det er dette der er skyld i endnu en lille stilhedspause. Er ked af det, men ligger seriøst bare i sengen og har ondt. Helt ondt af mig selv har jeg dog ikke, da en af mine bedste veninder lige har fået sit hjerte knust. Og ærlig talt - så vil jeg hellere ligge syg. Så en masse kærlige tanker i hendes retning. Og håber at i andre har en bedre ferie end jeg har ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar