mandag den 15. februar 2010

Fejlkøb?

Photobucket
Jeg har virkelig gerne villet have denne kjole længe. Har været meget tæt på at bestille den over nettet flere gange, men tænkte at jeg hellere måtte prøve den først. Så var forbi Topshop i dag og den røg faktisk med hjem. Nu er jeg dog blivet meget i tvivl og tror faktisk den ryger retur igen. Ikke på grund af farven som egentlig var det jeg oprindeligt var bange for. Frygtede lidt at jeg ville ligne et spøgelse. Synes tværtimod det er ser ret fedt ud med det der "naked look". Men den er bare MEGET kort. Og tror ikke jeg ville turde bruge den med bare ben. Ærlig talt, en sommerkjole man ikke kan bruge med bare ben? Det holder desværre bare ikke rigtig /:
Ih hvor er jeg trist - jeg KAN bare ikke finde en flot blondekjole. Rigtig rigtig irriterende! Men bliver nødt til at aflevere den tilbage, right ?

4 kommentarer:

  1. Du ser altså yndig ud, men har selv kjolen og ja, den er godt nok K.O.R.T!!! Jeg har sat min til salg, da jeg simpelthen føler mig for voksen til at flashe ben på den måde, men du er jo altså ung og frisk, så du kan bære den! Men det kom også bag på mig at den er så kort - det er jo ikke en af Topshops "petite" kjoler... Overvejede selv om man kunne få fat i en underkjole som er lidt længere og bruge den i stedet for den vedlagte underkjole. Efter min mening beholder du den og så finder du enten en længere underkjole/lang nude tanktop eller også tager du en nude bodycon-nederdel på indenunder... :)

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med tellah - den klæder dig!
    Jeg har også det samme problem. Jeg vil SÅ gerne have en blondekjole, men alle er bare så korte? Nu har jeg dog endelig fundet en udvej. En kjole fra b. young udenpå en bodycon fra mbym. Du kan snart se den på min blog (whowantsfashion.blogspot.com).
    Den klæder dig!

    SvarSlet
  3. Fuck om den er lidt kort, hvis du har noget på indenunder. Behold den Christina, den er pæn til dig :D

    SvarSlet
  4. Har overvejet om jeg kunne finde noget at bruge indenunder i stedet for kjolen der fulgte med. Jeg undersøger det nok i morgen når jeg skal til KBH. Men hvis ikke ryger den altså retur. Jeg har ligesom indset at hvor pæn den end er så FÅR jeg den jo ikke brugt, når den er så kort. Men ja det er rigtigt at ALLE blondekjoler bare er ultrakorte. I don't get it ? :S
    Jeg kan altså ikke holde ud at rende rundt med en konstant frygt for at vies røv hver gang jeg bukker mig den mindste smule.
    Så sætter nok alle kræfter ind for at finde en anden underkjole. For den er jo bare SÅ pæn ^^

    SvarSlet