onsdag den 10. februar 2010

Rabatkoder ELF og Asos

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Ville lige dele lidt rabatkoder med jer, hvis de skulle være gået jeres næser forbi. Jeg skal i hvert fald ind på ELF og købe nogle basis makeup-ting. Deres priser er nærmest latterligt lave, og kvaliteten er efter min mening mere end okay til den pris. Bestilte disse produkter for en del tid siden. Concealeren synes jeg overhovedet ingen effekt havde, må jeg indrømme. Men resten har jeg været rigtig glad for.
Så hvis du også mangler lidt dullegrej, gælder rabatkoden til midnat i aften :)

Asos er jeg ikke klar over hvor lang tid gælder, og jer har aldrig selv købt noget på asos faktisk. Men en gang skal jo være den første? Har i nogen erfaringer?

4 kommentarer:

  1. Hey - tusind tak for at dele koderne!
    Hvordan bruger du koderne på asos? Hvor indsætter du dem? :)

    www.whowantsfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er jeg desværre ikke klar over.. Du må prøve dig frem :)

    SvarSlet
  3. ELF Rabatkode Gratis FRagt + Gratis gave

    SvarSlet
  4. Synes ikke de virker mere ??

    SvarSlet