torsdag den 8. september 2011

Happy face!

Photobucket

Kender i de dage hvor alting bare går godt? Sådan en dag havde jeg i går. Sådan en hvor man for en gangs skyld bare har rigtig meget medvind! Jeg fik nemlig tilbudt prøvevagter på to forskellige jobs, og hvis alt går vel (det gør det selvfølgelig) står jeg med et fuldtidsjob i morgen. Det ville være sådan en lettelse efter at have søgt jobs hele sommeren, og jeg var selvfølgelig mægtig glad. Derudover fik jeg afklaret nogle mere personlige ting, også med et positivt udfald, så det lettede virkelig, ikke at skulle gå at spekulere på alt muligt.
Den egentlig grund til at der har været stille i dag og i går er dog at det ikke kun er for mig det går godt i øjeblikket, min veninde Simone har endelig fået mulighed for at flytte meget pludseligt, så nu skal det bare gå hurtigt. Derfor har jeg hjulpet jeg hende med at pakke ned og flytte og kommer også til at bruge meget af weekenden på det.

Håber i andre har en ligeså dejlig uge derude :)

1 kommentar:

  1. Det er fantastisk de der dage hvor alt bare går godt, og man kan mærke man er virkelig glad! :)

    SvarSlet