mandag den 12. september 2011

No more excuses

Photobucket

Jeg har fået købt mig et par nye fitness sko i dag. Stærkt tiltrængt, idet dem jeg brugte tidligere var i virkeligheden et par gamle løbesko, og de var efterhånden ved at falde helt fra hinanden. Har dog ikke fået købt nogle nye, da jeg har forsøgt at undgå at bruge penge her mens jeg ikke har haft noget job. Nu hvor jeg har fået et fuldtidsjob (Yay!), er der dog ingen undskyldninger længere, så nu kan jeg for alvor komme i gang med at træne igen.
Da jeg absolut intet ved om fitness sko, måtte jeg have hjælp af en sød ekspedient. Han påstod at de her var rigtig gode og så var de sat ned til halv pris. Fiiiint! Og de var ovenikøbet rigtig behagelige at have på, så kan farven sgu være lige meget, det er jo ikke fordi man ser skide godt ud når man træner anyway. Så de røg med hjem med det samme, og nu skal de op og indvies i fitnesscenteret. Det er også ved at være lidt for mange dage siden, jeg har været der sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar