tirsdag den 27. september 2011

New in

Photobucket

I dag har jeg brugt formiddagen i IKEA, og ud over at drikke gratis kaffe og spise chokolademousse, fik jeg også hapset lidt småting. Bl.a. disse kurve, som jeg i høj grad kom til at mangle her til efteråret. Tidligere har mine vanter, huer m.m. ligget inde i huset, og det er sgu ikke skide smart når man skal bruge dem på vej ud af døren. (Ja, jeg er typen der har virkelig virkelig travlt når jeg skal afsted om morgenen, bliver aldrig klogere)
Det kunne faktisk godt være i en, men synes det ville være lidt finere med to, så nu er den anden fyldt med varme sokker.
Derudover fik jeg købt stof så jeg kan gå i gang med at sy nye gardiner. Satser på at gå i gang i morgen,   men har også en del andre ting på programmet så nu må vi se hvad det bliver til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar