fredag den 30. september 2011

Om træning og belønninger

Photobucket

Hej med jer. Tænkte jeg lige ville lave en opfølger til indlægget jeg lavet for et par uger siden, om at jeg ville igang med at træne ordenligt igen. Jeg kan godt fortælle jer at indtil videre sparker jeg røv! (Undskyld sproget) Jeg er begyndt at føre en logbog over hvor meget jeg træner, i første omgang bare for at få overblik over det, men siden har jeg besluttet mig for at give mig selv en lille gulerod. Det fungerer nemlig rigtig godt for mig som motivation har jeg fundet ud af. Derfor tæller jeg nu ned til træningstime nummer 20, hvorefter jeg under mig selv en behandling på kosmetolog skolen. Det er ikke så dyrt men stadig sådan lidt luksus-selvforkælelse agtig. Glæder mig rigtig meget, og som i kan se på min trænings-log går det den rigtige vej efterhånden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar