torsdag den 1. september 2011

You can leave your hat on

Photobucket

Se en flot hat jeg har fået købt mig! Det bliver min veninde glad for, hun har nemlig en stort set magen til, som jeg tit låner. Jeg har egentlig altid været af den opfattelse at det simpelthen bare ikke klædte mig at gå med hat, men efter at have lånt hendes gentagende gange i byen, er jeg kommet frem til to ting; 1. det er noget pjat! 2. En hat er genial til at fuldføre et outfit. Så troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg er vist blevet en hatteperson. Og nu behøver jeg heldigvis ikke låne af hende længere.
Fandt den i H&M i dag til 80 kr, da jeg var ude med ansøgninger i Helsingør i dag. Den fandtes også i beige, men det var ikke helt samme effekt. 
I skal nok få et eksempel på hvordan jeg ville style den, men vejret har ikke just været til det i dag desværre. Måske i morgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar