lørdag den 2. maj 2009

1. maj - Monki, fælledparken & fest

Havde en skide hyggelig 1. maj i går. Tog fra skolen ved en halv 10-tiden med et par veninder ind på strøget hvor vi traskede lidt rundt. Og opdagede da vi gik forbi Monki, at den åbnede om 10 minutter. Så der blev vi selvfølgelig og jeg var en af de første derinde. Virkelig fedt, der var rigtig mange flotte ting, men gik specifikt efter en kjole til om aftenen. Og det fandt jeg også. Har ingen billeder da jeg glemte mit kamera derhjemme (typisk), men lægger billeder op når der engang er nogen der lægger noget ind af mig på FB. Men kjolen er sort og er asymmetrisk med kun en strop eller hvad man nu skal kalde det. Den er ret bred. 
Men udover det fik jeg også købt et hårbånd (blev efterfølgende kaldt "pigen med hippiebåndet" af fulde fyre og mænd der råbte efter mig), i en farve der godt nok ikke er på billedet, men altså;

Efter det tog vi ind til fælledparken. Skide hyggeligt, mødte en masse nye mennesker. Men hold kæft hvor var der crowded, og ingen telefon forbindelse! Det var umuligt at finde folk. Men vi fik drukket og havde det sjovt, så det var sgu godt nok.
Nåede lige hjem omkring og skifte tøj, inden jeg skulle til opvarmning (rimelig unødvendigt), inden gymnasiefesten. Men det var ingen succes. Der var ingen mennesker før til sidst og alle var trætte efter at have drukket hele dagen, og ja... Det var da fint nok, men intet at juble over. 
Og det hjælper ikke at det første jeg så, da jeg kom ind, var Choko der stod over i et hjørne med sin eks. Øv bøv, altså. Ingen lækre 3.g'ere til mig i går.

Billeder følger - I promise!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar