mandag den 25. maj 2009

Sommerferieplaner


Billede fra sommerhuset sidste år. Mig, Kevin og Melli godt stive - savner de piger! <3

Jeg skal ingen steder i år overhovedet. Så jeg troede det ville blive rigtig let for mig at planlægge tid med mine dejlige veninder - turns out it's not!!!
De to tøser som er 1. prioriteter når det kommer til hvem jeg vil have tid med i sommerferien, vil sgu have mig i den samme uge. Det er ikke fair, jeg ser dem aldrig (løgn, har set dem begge to inden for de sidste par uger, men de bor begge i Jylland). 
Men selvfølgelig er den ene på sjælland i uge 30 og den anden alene hjemme den uge. Hvorfor skal tingene altid falde oveni hinanden? Har fundet ud af noget så jeg er halvt hvert sted eller noget i den retning, men alligevel. Ville gerne have så lang tid så muligt med dem begge. Så skal man pludselig til at være smart eller til at vælge. 
Thank God, for mit koordinerings- og planlægningsgen. Tror jeg har fundet en nogenlunde løsning, det er bare så typisk.

Jeg undskylder for dette mindre positive indlæg, havde bare lige behov for at komme af med min frustration. Billederne er fra sidste sommerferie, med en anden ting jeg prioriterer utrolig højt - min 5-kløver <3


1 kommentar: