fredag den 15. maj 2009

Jumpsuit love



(Min højtelskede buksedragt fra Vero Moda)
Er ved at blive rigtig gode venner med min buksedragt. Den er bare super dejlig at have på, skulle bare lige vende mig til den. 
Har haft en skøn dag med kun et modul, og har til gengæld været nede og træne. - Jeg er kommet ind i en rigtig god rytme! Og hele mit "unge-fyre-skal-se-mig-klam-svedende-og-rød-i-hovedet"-issue er jeg kommet mig over.
Ellers har jeg bare ligget ude i solen og nydt det skønne vejr. Min chef's søn (min chef er på ferie så han styre ishuset) ringede og prøvede rigtig at smigre sig ind og få mig til at tage på arbejde i aften, men kom med en hvid løgn. Jeg gad virkelig ikke! 
Yderemere kan jeg fortælle jer, at de moduler jeg har tilbage i år kan tælles på 2 hænder og 2 fødder, hvilket var nok til at få mig til at hoppe rundt og danse ude i min baghave! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar