lørdag den 2. maj 2009

Forskrækkelse fra morgenstunden

Fik mig godt nok noget af en forskrækkelse i morges. Skulle hjem til min veninde "Lotte" og spise brunch og øve drama med et par piger tidligt i morges. Det var i hvert fald planen. 
Men da mig og min anden veninde mødte op klokken 9, lå Lotte i sin seng og rystede og græd. Det viste sig at hun havde røget en jord-bong i fælledparken i går, og det havde hun slet ikke kunnet klare. Så hun havde fået det så dårligt hun ikke kunne bevæge sig eller se. Og havde problemer med at trække vejret. Og dem hun havde været sammen med, havde ikke håndteret situationen optimalt. 
Så hun lå helt alene hjemme og havde det forfærdeligt og var bange for hun havde fået en hashpsykose og ville blive skitzofren osv. Det var frygteligt. Så hele dagen i dag har jeg været hjemme og passe hende. Hun havde heldigvis ikke en hashpsykose kom vi frem til, men hun havde det slemt nok som det var. 

Det endte med jeg ringede til hendes mor og hun kom hjem og tog sig af hende da vi gik. Ikke fedt at skulle forklare hendes mor, som ikke engang ved hun ryger hash, det. 
Men vi var jo også vildt trætte og havde tømmermænd, hvilket jo er uacceptabelt at klynke over når man passer sin veninde og oven i det virkelig bange for hvad der var sket med hende. Så da vi kom hjem fra hende var vi totalt smadrede. Og jeg skulle endda på arbejde.

Men ja, det er min dag i dag. Ikke særlig rart, men det er derfor jeg ikke har ladet høre fra mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar