søndag den 3. maj 2009

Something about me

Lavede den her i nat, men fik den ikke lige posted. Den alle andre også har besvaret, har dog skåret nogle af spørgsmålene fra. Andet i vil vide, så spørg i en kommentar!

Du hedder: Christina

Kælenavn: Puff, Chrille, Ginny, Drage, Tutti m.m.

Sang, som du sørger til når du er ked: Ehm. Lang tid siden jeg har haft behov for det. What hurts the most med Rascal Flatts og Why does it rain med Darin Zanyar

Afhængig af: Min moar, veninderne, is og min dabog

Hvad tror folk om dig?: Det afhænger nok af hvem man spørger, tror folk plejer at tro jeg er fyldt med energi, er meget hjælpsom og imødekommende og at jeg har højt selvværd.

Passer det?: Selvværdet passer ikke, og det andet afhænger nok af situationen. Jeg har min gode og dårlige dage.

Hvad får du oftest komplimenter for?: Folk spørger mig ofte om jeg er model / siger jeg burde være / ligner osv. Tror det er den jeg hører mest.

Hvordan kan man imponere dig?: Have god humor, være intelligent, være passioneret, musikalsk og folk der bare hviler i sig selv og tør være dem selv 100 %

Griner du nogen gange når du er alene?: Ja.. Ret ofte. Og så tager jeg mig selv i det.. og så griner jeg af mig selv.

Hvad står der i den sidste SMS du fik?: Gider ikke finde min telefon, men den var fra “Lotte”, som sagde noget med tak.

Sprut, cider, vin eller øl?: Alt andet end øl ..

Bliver du nogensinde for fuld?: Det hænder da ...

Hvordan tager du telefonen?: “Hej, det er Christina”, med mindre jeg kan se hvem det er som ringer.

Hvem ringede du til sidst?: Min veninde som også var hjemme hos Lotte i dag. 

Antal timers søvn i nat: 5-6 timer hvis jeg var heldig

Sov du alene?: Behøver vi tvære i jeg er single?

Plejer du at komme til tiden?: Ja næsten altid

Hvornår har du det bedst?: Når jeg hygger med veninderne. 

Hvornår blev du sidst fotograferet?: Ehm.. I går.. Det blev vist taget en del billeder til festen.

Hvordan har du det lige nu?: Jeg er virkelig virkelig træt!

Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort, grå & nude..

Hvad synes du om dine fødder?: De er klamme og grimme (bryder mig ikke om fødder)

Hvad savner du?: Mine veninder i Jylland <3 

Havde du en god aften i går?: Den var fin nok, var til opvarmning + gymnasiefest

Favoritdrik om morgenen: Smoothie eller hjemmelavet juice med gulerødder, ingefær og grape

Barberer du ben?: Ja.. Når andre mennesker skal se dem i hvert fald (kun om sommeren)

Hvornår plejer du at gå i seng?: Ved 22-23 tiden.

Er du genert?: Kun i enkelte situationer efterhånden.

Dyrker du sport?: Går i fitness nogle gange om ugen.

Har du nogensinde kastet op offentligt?: Ja, har de fleste ikke det?

Er du tilfreds med dit liv?: Hmm.. Generelt ja, tror jeg.

Er du forkælet?: Jeg har 6 søskende, så det vil jeg ikke mene.

Hvad skal du i morgen?: Fitness og dobbeltvagt på arbejdet.

Hvad er det værste du ved?: At blive misforstået og at blive stemplet.

Hvor mange penge snolder du væk på en uge?: For mange..?

Hvad længes du efter?: En kæreste, sommerferie, brune ben og små sommerkjoler.

Hvor gammel er du?: 16

Er du vild med nogen lige nu?: Nej ikke rigtig...

Grønne eller røde æbler: Pink lady!!!

Hvem ringer du til når du er vred/ked?: En af mine bedste veninder, oftest en af dem fra Jylland (Lola eller Kevin)

Hvornår stod du op i dag?: Klokken 08.00.

Er det okay at græde?: Ja, selvfølgelig

Hvornår græd du sidst?: Kan jeg faktisk ikke engang huske - lang tid siden tror jeg.

Hvad ville du gøre hvis du vandt en million?: Rejse ud og opleve verden.

Bruger du briller eller kontaktlinser?: Kontaktlinser.

Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj?: Nej slet ikke

Hvornår står du op i weekenden?: Ved 10-13 tiden. Afhænger af så meget..

Er du piercet nogen steder?: Har et hul i hvert øre, men det tæller vist ikke.

Vil du giftes?: Ja, men ikke foreløbig

Vil du have børn?: Ja.

Solbader du ofte?: Nej, er ikke god til at ligge alene og lave ingenting.

Er du god til at lave mad?: Det vil jeg selv mene..?

Er du musikalsk?: Jeg kan ikke rigtig spille på nogen instrumenter, men elsker at synge og gik til kor i 8 år.

Hvad drikker du når du er tørstig?: Vand.. Hele tiden, hvilket medfører mange toiletbesøg.

Hvad er din favorit-is?: Det skifter hele tiden, arbejder jo i et ishus.

Tror du på liv efter døden?: Naah... Det er lidt svært at forklare, men tror i hvert fald ikke bare vi “forsvinder”.

Kan du lide sushi?: Jeg ELSKER det!

Bor dine forældre sammen?: Nej de er skilt.

Er du et morgen- eller aftenmenneske?: Aftenmenneske!!

Hvad farve er dine øjne?: Grønne.

Har du nogensinde grædt dig i søvn?: Ja.

Hvor ofte motionerer du?: 2-3 gange om ugen

Hvilken sang har du hørt sidst: "I like the way you move" - Body Rockers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar