torsdag den 15. oktober 2009

Dagen i går + køb

PhotobucketPhotobucket
Dagen i går var noget travl, og følte lidt at jeg skulle nå det hele på den halve tid. Og så endte mig og Caja endda med at komme en halv time for sent op.

Men jeg nåede i Vila, hvor der er 50 % ved køb af 3 ting, hvilket mig og Caja benyttede os af, så jeg kom hjem med vinterjakke og paillet-leggins. Det var slet ikke det jeg havde regnet med at få med derfra, men de havde ikke det jeg udset mig. Men manglede rigtig meget en ny vinterjakke, så den røg på med det samme for der var godt nok koldt inde i byen.
Og så gik den hu-hej til hovedbanegården, hvor Caja skulle nå sit tog hjem.
Derefter joinede jeg en gruppe venner og hyggede mig med dem inde i København et par timer. Rigtig hyggeligt, er lidt ked af jeg blev nødt til at gå efter så kort tid, men fik et opkald fra 2pm midt i det hele, som jeg ikke just havde forventet. De ville bare have mig ind til mål og poler. Men tænkte jeg ligeså godt kunne gøre det med det samme, da jeg godt selv vidste de ville sige jeg stadig var for lav. (Gad sgu ikke tage til kbh en anden dag bare for at få det at vide)

Nåede lige akkurat toget hjem, og kom endda også forbi min far til kaffe og kage inden jeg skulle møde på arbejde kl 16.00

Da jeg kom hjem fra arbejde var jeg til gengæld også træt og må indrømme jeg ikke har fået lavet det helt store i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar