lørdag den 10. oktober 2009

Kulturnat

Var inde til kulturnat i København går. Det var super hyggeligt, der var rigtig dejlig stemning derinde, men glemte selvfølgelig mit kamera. Så billederne er fra weheartit.com.

Lige nu sidder jeg herhjemme, fik lige pludseligt lidt travlt med at komme i bad og få tøj på da jeg fik at vide min lillebror fik en masse drenge og et par forældre på besøg. Tak for advarslen, det er ikke det, man har lyst til at høre når man sidder i skrig-gul t-shirt med mascara langt ned af kinderne, tømmermænd og hår der både ligner og lugter som den faste form af røg mens man sidder og drikker sit 4. glas kakao.
Nu er jeg lidt mere præsentabel og glæder mig bare til Caja kommer senere..

Undskyld for den manglende opdatering den sidste uge. Skal nok gøre op for det her i ferien. I promise! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar