fredag den 16. oktober 2009

Sushi og gaveshopping

Ja det er hvad min dag i dag har budt på. Var med mor i helsingborg for at spise sushi og ose lidt. Der er generelt ikke meget mor-datter-tid eftersom jeg ikke bryder mig om hendes kæreste. Og ikke vil tilbringe mere tid end højst nødvendigt i hans nærvær. Så det var rigtig godt at tage en lille tur med hende.
Da vi kom over med færgen til helsingør igen mødtes jeg med Luise fra min klasse for at finde gave til en anden klasse kammerat som holder 18 års i morgen. Det var svære end vi lige havde regnet med, da hun er kommet tilbage efter at have været væk et halvt år og ingen af os rigtig kender hende. Det endte med at blive en gaveæske fra Bodyshop med nogle cremer og sådan. Det kan man næsten altid bruge, og ellers kan det sgu byttes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar