fredag den 30. oktober 2009

Isn't it Jimmy Choo?

Var det bare mig eller har vild med dans værtinden Andrea Elisabeth ikke disse zebrastribede Jimmy Choo for H&M sko på?
Ej hvor kan jeg bare ikke vente til de kommer i butikkerne! Jeg må eje et par! Har forgæves været på skojagt i dag. Mangler både et par varme støvler og et par stilletter til galla, men det lykkedes overhovedet ikke at finde. Rigtig irriterende...
Og JA jeg sidder hjemme fredag aften og ser Vild med dans, kan jeg slet ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort. Det er nu altså meget hyggeligt, er vild med alle de flotte kjoler kvinderne får lov at danse rundt i *misundelse*. Og endnu mere misundelse på alle de mennesker, der er ude og fejre J-dag. Drik en ekstra en for mig!

2 kommentarer:

  1. haha jeg ser også vild med dans - mens mine venner er til j-dag.
    er desværre blevet syg så måtte blive hjemme..

    men en fredag foran flimmeren er nu heller ikke dårlig!

    SvarSlet
  2. Haha i det mindste er jeg ikke alene om det så xD Jeg er også ved at blive syg + jeg skal på arbejde i morgen tidlig...

    SvarSlet