torsdag den 29. oktober 2009

Nu vil jeg bare gerne sove!

Stilheden i dag skyldes at jeg har brugt stort set hele dagen på henholdsvis afleveringer, undervisning, MUN og dansk-historie...
Jeg har ikke engang haft et ordentligt frikvarter (grundet møde og gruppe-afleveringer) og blev en time ekstra på skolen efter jeg havde fri - værst af alt er der intet nyt i dette, for sådan har hele min uge været. Det kan jeg godt mærke jeg ikke kan holde til i længden. Jeg ser frem mod næste fredag hvor det meste af stressen er lagt bag mig... Det kan ikke gå hurtigt nok!
Til gengæld har jeg i dag afleveret 2 afleveringer og fået et nogenlunde overblik over min dansk-historie opgave. Så jeg har noget en pæn del på trods af min træthed.
Nu kan jeg dog ikke holde mine øjne åbne meget længere, så jeg vil smutte i seng hurtigst muligt og nyde mine 9 timers velfortjente søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar