mandag den 27. april 2009

De der 3.g'ere

På fredag har vi årets sidste gymnasie fest. Og havde egentlig ikke regnet med at tage til den, da det jo er første maj og jeg alligevel skal ind i fælledparken hele dagen, så kan man næsten lige så godt blive inde i byen.  
Men så blev jeg mindet om at det formentlig er sidste chance for at score nogen af de 3.g'ere man har gået og sukket efter hele året. - Jep, en ting jeg er rigtig slem til! Går der lækre drenge forbi mig og mine veninder, vender vi instinktivt hovederne efter dem og genoptager først vores samtale når de er ude af syne, i mellem tiden glor vi og udveksler sjove/deprimerede kommentarer. Jep vi er rigtig irriterende teenage-tøse agtige. Vi har endda dæknavne for de fleste såsom Choko, A, BLS osv. Selvom disse navne dog har givet underholdning nok i sig selv.

Men vi har altså gået op og ned af de drenge på skolen i snart et år, og det er en lille smule deprimerende at ens i forvejen meget lille chance nu er, lad os nøjes med at sige væsentligt forringet. Selvom jeg dog fik øjenkontakt med Choko i toget i dag, meget meget underligt!

Er helt flov over hvordan det her lyder, men well, man er vel kun teenage-tøs en gang i livet? Og jeg vil have lov til at gå og sukke over ældre drenge!!! Men ja, mig og mine veninder tager nok til fest på skolen af ene og alene den grund... Er det meget slemt ? xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar