fredag den 24. april 2009

Weekend!!!

Afsluttede mit AT forløb om sundhed & livsstil i dag! YAY! Vores gruppe var oppe som nr.2 og havde fri efterfølgende. Så følte mig glad og fri da jeg kl. 9.30, kunne gå til weekend med et 10'tal. Heldigvis er jeg god til arbejdsfordeling og strukturering og en af de andre har en evne til at tale sig ud af alle situationer. Det er ikke dårlige evner at have når vi pludselig er 3 i stedet for 4 og ingen har forberedt sig (;

De mange efterfølgende timer tilbragte jeg på en græsplæne udenfor skolen, hvor vi slikkede sol og hyggedrak. Rigtig skønt! Man kan sgu ikke være andet end glad i det her vejr.

Tager stadig mine billeder med cam, hvilket giver dårlig kvalitet, men har prøvet at tage billederne tættere på i dag. Og har heller ikke lige noget makeup på. Deal with, I'm to happy to care!
Shorts fra GinaTricot og top fra Marks & Spencer. (Havde en del mere tøj på da jeg kom i skole, men smed det da det blev for varmt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar