onsdag den 22. april 2009

Svedig og glemsom

Se jeg havde udtænkt den geniale plan, at jeg jo kunne stå meget senere op, hvis jeg bare mødte op i mit idrætstøj. Principielt genialt! Så jeg står op 20 minutter før jeg skal med toget, trækker i træningstøjet, pakker håndklæde, kosmetik, sko osv. Og først da jeg kom ned på stationen opdagede jeg at dum som jeg er, har jeg glemt at pakke tøj! Hvor dum er man så ikke? 

Men var utrolig aktiv, har AT denne uge om sundhed og livsstil (blandt andet derfor jeg ikke rigtig har ladet høre fra mig.. Har vadet rundt i træningstøj halvdelen af tiden). I dag havde jeg step i første modul, efter det havde vi jo masser energi - troede vi - og ville lige løbe en runde. Det gik også nogenlunde, men efter anden runde (de er et sted mellem 1,2 og 1,5 km) var vi døde halvvejs, problemet med at løbe rundt om skolen var bare, at vi så mødte alle elever der skulle møde sent. Og gu røv skal de ældre (utrolig lækre) drenge tro at vi ikke kan løbe. Så i stedet for at sætte farten ned og gå løb vi bare hurtigere. Hvilket resulterede i ekstreme mængder af sved og knaldrøde hoveder. Ak, hvad man ikke gør for at bevare sin værdighed!

Jeg måtte, grundet min glemsomhed, låne tøj af min veninde, da jeg var hjemme i bad hos hende efterfølgende. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg mener om den, om den er lidt for pæn skolepige eller vildt fed? Den er fra Designers Remix og jeg har faktisk fået den, eftersom hun ikke længere kan passe den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar