lørdag den 11. april 2009

Oprydning i klædeskabet

Hvis der er en ting jeg er virkelig dårlig til så er det at ryde ud i mit klædeskab. Mit klædeskab er altid et stort kaos og tøjet vælter praktisk talt ud når man åbner det - men på trods af det har jeg aldrig noget at tage på? Eller også er det præcis grunden til jeg aldrig har noget at tage på. Det er så uoverskueligt at det er umuligt at finde hoved eller hale i.
Så med Cajas hjælp fik jeg ryddet op i det her forleden. Er faktisk temmelig stolt. Med hendes hjælp har jeg nu et næsten pænt skab, og det er i hvert fald meget nemmere at finde rundt i. Yderemere fik hun mig til at skamme mig pænt meget over noget af det, jeg havde liggende. Noget af det ødelagt og noget af det bare smagsløst. Blandt andet røg 3 par sko ud som jeg aldrig har gået i, og jeg hellere vil dø end ses offentligt med. Minimum 2 af parrene har jeg fået af min farmor og farfar, og trods det med garanti er i det bedste mening, så er de gyselige, men jeg har ikke nænnet at smide dem ud når det nu var gaver. Det 3. par ved jeg simpelthen ikke hvor kommer fra og det minder mest af alt om et par bratz / barbie sko. Dem skal i dog nok slippe for at se, men her er mit flotte skab! 


Det ligner lidt at jeg ikke rigtig har nogen kjoler, men det er altså fordi at jeg i mangel på plads har måtte hænge trøjer udenpå alle mine dejlige kjoler. Jeg har et kæmpe skab, men de to andre skabe bliver brugt på alt muligt andet. *suk*

- LostInHerDreams

Ingen kommentarer:

Send en kommentar